전시목적
RAZER는 게이머를 위한 글로벌 라이프 스타일을 선도하는 브랜드로 현재 1억 7,500만 명 이상의 사용자를 보유하고 있을 정도로 우리의 삶에 가까이 존재하고 있는 기업이다. 최첨단 기술을 선호하는 시대인 만큼 RAZER 사용자는 갈수록 높은 상승세를 보일 것을 예상하며, 이에 맞게 RAZER 기업 또한 탁월한 공학 기술을 계속해서 선보일 예정이다. 끝없이 변화하는 시대에 RAZER 기업이 가장 적절하다 생각했고, 이를 많은 사람들에게 소개해주고자 이 전시를 기획했다.
RAZER is a leading brand shaping the global lifestyle for gamers, with a current user base exceeding 175 million, reflecting its close integration into our lives. In an era that favors cutting-edge technology, RAZER users are expected to experience a continuous upward trend, prompting the company to consistently unveil exceptional engineering and technology. In this ever-changing age, we deemed RAZER to be most fitting, and thus, planned this exhibition to introduce it to a broader audience.
전시주제
Ergonomic Inovation
핵심메시지
RAZER만이 가지고 있는 다양한 라이프스타일 제품은 우리들의 일상을 계속해서 새로운 차원으로 이끌어준다.
The diverse lifestyle products exclusive to RAZER continue to guide our everyday lives into new dimensions.
전시콘셉트
일상 속에서 자주 쓰이는 제품들을 토대로 접해보지 못한 기술을 관람객에게 보여주며 간접적으로 체험해볼 수 있는 획기적인 전시이다. 어두운 공간에 RGB조명을 이용하여 게임 속에 들어온 듯한 분위기를 조성. PC 회로선(그린)이면서 LED조명의 움직임을 이용해 인체의 혈관 속에 흐르는 혈액(레드)을 상징하는 듯한 디자인을 보여줌.
It is an innovative exhibition that showcases previously unseen technologies, based on everyday products, allowing visitors to indirectly experience them. Creating an immersive atmosphere akin to entering a gaming world, the exhibition utilizes RGB lighting in a dark space. The design features PC circuitry (green) combined with the movement of LED lighting, symbolizing the flow of blood (red) in the veins of the human body.